Advies/consultancy Archieven - Hét uitzendbureau voor echte vakmensen! | Start to work

Archive

  1. Business Sales Manager

    Reacties uitgeschakeld voor Business Sales Manager

    Ben jij sales gedreven, goed in de Engelse taal en wil jij onderdeel uitmaken van een innovatieve en misschien wel het snelst groeiende bedrijf van het noorden? Als Business Development Manager bij MIRON Violetglass ben je verantwoordelijk voor het genereren van omzet door het ontwikkelen van marktsegmenten, werving van nieuwe klanten, relatiemanagement en het realiseren van cross- en upsell mogelijkheden. Eerlijke handel dat is waar MIRON voor staat, wat je verkoopt moet je ook waar kunnen maken.

    Wat doet MIRON?

    MIRON Violetglass is de enige leverancier ter wereld van gepatenteerd violet glas, wat gebruikt wordt voor het verpakken van hoogwaardige natuurproducten. Duizenden bedrijven verpakken hun natuurlijke cosmetica, essentiële/homeopathische oliën, medicijnen, bloemenessenties, vitamines, superfoods, thee, specerijen, honing, water en vele andere producten in MIRON Violetglass. Violet glas, of biofotonisch glas, biedt bescherming tegen het destructieve spectrum van licht en fungeert als een barrière om te voorkomen dat de biofotonische energie van natuurlijke producten, verpakt in MIRON-glas, uit het glas trekt.

    MIRON Violetglas wordt momenteel geëxporteerd naar meer dan 70 landen over de hele wereld.

    Het hoofdkantoor is gevestigd in Hoogeveen. Wereldwijde distributie vindt plaats vanuit Hoogeveen.

    MIRON Violetglass is keihard aan het groeien. De producten gericht op duurzaamheid en gezondheid zijn bijzonder actueel. Hierdoor is MIRON Violetglass de start up fase ontstegen en bevindt zich nu in de scale up fase.

    MIRON groeit! De organisatie heeft behoefte aan commerciële versterking en is op zoek naar een sales gedreven Business Development Manager.

    Functieomschrijving

    Als Business Development Manager bij MIRON Violetglass ben je verantwoordelijk voor het genereren van omzet door het ontwikkelen van marktsegmenten, werving van nieuwe klanten, relatiemanagement en het realiseren van cross- en upsell mogelijkheden. De Business Development manager maakt onderdeel uit van het MIRON sales team en rapporteert aan de Head of Sales. In de rol van Business Development manager werk je nauw samen met de sales collega’s van Inside sales en Customer service. Daarnaast stem je veelvuldig af met de afdelingen marketing, inkoop en logistiek & magazijn.

    De taken en verantwoordelijkheden bestaan uit:

    Commercie
    – Het verkopen van MIRON glasproducten en toebehoren;
    – Het afstemmen van forecasts en de klantbehoeften met andere afdelingen (S&OP, innovatie, inkoop, magazijn);
    – Het aangaan en onderhouden van klantrelaties door middel van value added sales en het toepassen van consultative selling technieken om klanten verder te ontwikkelen.

    Marktontwikkeling
    – De ontwikkelingen en trends in de markt monitoren en omzetten in kansen voor verdere groei;
    – De verkoopplannen opstellen om specifieke marktsegmenten te ontwikkelen;
    – In samenwerking met de afdeling Marketing & eCommerce initiatieven opzetten om nieuwe klanten te werven.

    Verantwoordelijkheden
    – Het behalen van verkoopdoelstellingen m.b.t. omzet, marges, new business en development;
    – Groei realiseren in vooraf bepaalde marktsegmenten en/of landen;
    – Het inzichtelijk maken van sales-activiteiten en forecasting;
    – De prospects en customers optimaal bedienen;
    – De kennis m.b.t marktontwikkelingen up to date houden en de behoefte bepalen vanuit de prospect/customer.

    Functie-eisen

    • HBO werk- en denkniveau;
    • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring op het gebied van sales bij voorkeur binnen een handelsorganisatie;
    • Relevante ervaring binnen b2b verkoop
    • Commerciële inslag, klant & service-minded en met interesse in techniek/maakindustrie;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Bij voorkeur aangevuld met nog een vreemde taal;
    • Ervaring met ERP systemen (Accountview), CRM systemen, eCommerce platforms, video conferencing en Excel;
    • Resultaatgericht, hands-on en ondernemend, self-starting, durft buiten kaders te denken;
    • Sterk ontwikkelde overtuigingsvaardigheden en uitstekende interpersoonlijke communicatie;
    • Doelgericht en in staat prioriteiten te stellen;
    • Aantoonbare interesse in natuurlijke producten en een bewuste levensstijl en zoekt een omgeving om daar actief aan bij te dragen;
    • Woonachtig in Noord-Nederland (Hoogeveen e.o.) is een pre;
    • Belangrijke kerncompetenties:
    • Communiceren – kan zichzelf in heldere, begrijpbare taal uitdrukken en voelt goed aan wat de ander bedoelt.
    • Netwerken – goed in het opbouwen, in standhouden en benutten van een relatienetwerk.
    • Prestatiegericht – is proactief, vertoont een hoge inzet en is gemotiveerd om te presteren.
    • Commercieel – schat kansen binnen de markt op de juiste commerciële waarde in en kan hierop denken en handelen. Goed in het inventariseren van klantwensen en het inleven in de klant.
    • Presenteren – kan plannen en ideeën op een heldere wijze presenteren en effectief gebruik maken van hulpmiddelen. Heeft geen problemen met spreken in het openbaar.
    • Creativiteit – vindingrijk in het bedenken van oplossingen, nieuwe invalshoeken maar ook bij het geven van presentaties en trainingen.
    • Stressbestendig – blijft effectief presenteren bij tegenslagen, teleurstelling of tijdsdruk. Blijft kalm en reageert in het belang van de zaak.

    De opdrachtgever biedt

    Een internationale, innovatieve en dynamische werkomgeving met doorgroeimogelijkheden. MIRON Violetglass heeft vitaliteit hoog in het vaandel staan.

    Arbeidsvoorwaarden

    Zeer goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een 13e maand en een prestatiebonus.

    Sollicitatie

    Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel, dan nodigt Start to work je graag uit te reageren. Naast de mogelijkheid om te solliciteren via onderstaande button, kun je ook je cv (en motivatie) per e-mail sturen naar Start to work t.a.v. dhr. Christiaan Doek c.doek@starttowork.nl of Leroy Flory Leroy@starttowork.nl Uiteraard is vertrouwelijke behandeling van je gegevens gewaarborgd. Voor nadere informatie kun je ook contact opnemen via 0646922464.

  2. INTERCEDENT

    Reacties uitgeschakeld voor INTERCEDENT

    WIJ ZOEKEN| INTERCEDENT

    Voor ons kantoor in Nieuw-Amsterdam  zoeken wij per direct een zelfstandig en ervaren intercedent/accountmanager.

    Even voorstellen

    Start to work is een uitzendbureau opgericht in februari 2017 door de gebr. Flory en is gevestigd te Nieuw-Amsterdam en Groningen. Samen met de gedrevenheid, passie en ambitie zijn betrouwbaarheid, korte lijnen en no-nonsense de belangrijkste kernwaarden binnen onze organisatie. Wij verwachten zowel van onszelf, maar ook van onze medewerkers, dat er altijd het gewenste resultaat wordt geleverd. Wij zijn een jong, ambitieus, enthousiast en gezellig team. Door ons brede en landelijke netwerk weten wij overal in iedere sector met succes te bemiddelen. Momenteel groeien wij uit ons jasje en zijn wij versterking nodig. Daarom zijn wij op zoek naar iemand die ons komt versterken op kantoor.

    De werkzaamheden bestaan uit

    • Saleswerkzaamheden
    • Acquisitie
    • Relatiebeheer
    • Contact met werkzoekenden, opdrachtgevers en huidige werknemers
    • Schrijven van vacatureteksten
    • Kortom: Jij zorgt voor de juiste kandidaat op de juiste plek. Jij weet het talent van de kandidaat altijd te matchen met de behoefte van onze opdrachtgevers.

    Wat wij van jou vragen

    • Jij kunt goed omgaan met zelfstandig werken in jouw functie en hebt een ondernemende instelling
    • Jij bent enthousiast en bent sociaal vaardig
    • Jij bent in het bezit van rijbewijs B en woont in de regio Emmen
    • Bij voorkeur heb je ervaring in de sales/uitzendbranche

    Wat wij jou bieden

    • De mogelijkheid om in de loop van tijd jouw eigen vestiging te openen
    • Werk binnen een ondernemend familiebedrijf sinds 1979
    • Middelen die nodig zijn om jouw werk naar wens uit te kunnen voeren
    • Opleidingsmogelijkheden tot intercedent  
    • Keuze uit een werkweek van 32-uur of 40-uur

    Wil jij ons team komen versterken, voldoe je aan de gestelde functie-eisen en wil jij de mogelijkheid aangrijpen om jezelf te ontwikkelen binnen onze organisatie? Dan is dit jouw eerste match!

    Aarzel niet en stuur je cv naar vacatures@starttowork.nl of doe een belletje naar 06 53 56 56 57

  3. RECRUITER/DETACHEERDER TECHNIEK

    Reacties uitgeschakeld voor RECRUITER/DETACHEERDER TECHNIEK

    Als je binnenkomt zet je een kop koffie of thee zodat je rustig jouw werkdag kunt beginnen. Het eerste dat er die dag op jouw planning staat, is het bepalen van de targets die je de komende week en maand gaat behalen. Je zet alles op een rijtje en maakt een actieplan, waarna je meteen besluit een aantal bedrijven te bellen om ze te vertellen hoe jouw expertise hun manier van werving en selectie gaat veranderen. Het maakt je niets uit als je negen van de tien keer een nee hoort, want als die tiende persoon ja zegt weet je waar je het voor doet. Bij voorkeur breng je een breed netwerk mee en beschik je over kennis en ervaring m.b.t. de technische sector.

    Concreet bestaat je dag als intercedent uit de volgende werkzaamheden:

    • Je stelt commerciële doelen en bepaalt een strategie om deze te behalen.
    • Je zoekt naar nieuwe klanten en benadert ze om te onderzoeken of jij kunt helpen bij hun personeelsbehoefte.
    • Je inventariseert de wensen van de klant en vertaalt deze naar vacatureteksten.
    • Je gaat actief op zoek naar kandidaten die passen bij jouw klanten (werving).
    • Je gaat het gesprek aan met mogelijke kandidaten om te beoordelen of ze een match zijn (selectie).
    • Je legt alles vast in de administratie, stelt contracten op en overziet de personeelsdossiers
    • Daarnaast ben je constant bezig met verwachtingen managen en het opbouwen van langdurige relaties.
    • Je gaat op pad en bezoekt regelmatig de klussen waar jouw collega’s aan het werk zijn
    • Je gaat je bezighouden met het werven en selecten, recruiten en detacheren van technisch personeel

    Ga jij helemaal aan op woorden als targets, doelen en acquisitie? Wil jij binnen de stabiliteit van een baan in loondienst je eigen kleine onderneming opbouwen? Laat jij bedrijven moeiteloos inzien dat ze jouw expertise nodig hebben op het gebied van HR?

    Lees snel verder om te ontdekken hoe jouw volgende uitdaging als commerciële intercedent/recruiter/detacheerder er precies uit gaat zien, want deze vacature zou zomaar jouw nieuwe job kunnen zijn.

    Bij Start to work werf je voornamelijk technisch personeel. Je gaat je focussen op assemblage en machinebouw, metaal, industrie en nieuwe beroepen). 95% van je kandidaten bevindt zich in een van deze branches. Ervaring of affiniteit met de techniek is wenselijk.

    Uiteindelijk zullen we ons aanbod afstemmen op jouw persoonlijke situatie, maar wat je in ieder geval kunt verwachten in de functie als intercedent:

    • Een auto van de zaak is bespreekbaar.
    • Een bruto startsalaris afhankelijk van jouw ervaring en kennis m.b.t. de technische sector
    • De mogelijkheid om op onze kosten een SEU-diploma te behalen (als je die nog niet hebt).
    • Flexibel en parttime werken bespreekbaar
    • Een werkplek waar je de ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen en veel zult leren.
    • Een jong en gedreven team van collega’s in een vriendelijk en stabiel bedrijf.
    • 28 vrije dagen per jaar

    Jouw profiel

    Jouw voornaamste doel als recruiter: zorgen dat er een match komt tussen een bedrijf en een beschikbare kandidaat. Deze functie past bij je als jij er energie van krijgt om te achterhalen wat mensen en bedrijven willen, zodat jij ze daarbij kan helpen. Jouw communicatieve vaardigheden zorgen ervoor dat je kansen niet alleen ziet, maar ook creëert.

    Of je nu al jaren ervaring hebt in de technische sector, uitzendbranche (als intercedent of recruiter) of net een paar jaar werkervaring hebt en de switch wilt maken, we zijn benieuwd naar jou. Als je tot hier hebt gelezen, weten we al dat je houdt van veelzijdigheid en met een proactieve houding aan het werk gaat. Voldoe je ook aan ons wensenlijstje?

    • Je hebt al enkele jaren werkervaring binnen een commerciële functie in de uitzendbranche of technische sector. Ervaring in de uitzendbranche is een pre.
    • Je hebt hbo werk- en denkniveau
    • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
    • Je hebt een SEU-diploma of bent bereid deze te behalen.

    Ben je er na het lezen van deze vacature van overtuigd dat jij onze nieuwe collega moet worden? Dan horen we graag van je. Mail of bel ons om in contact te komen.

  4. Administratief medewerker/secretaresse

    Reacties uitgeschakeld voor Administratief medewerker/secretaresse

    𝐖𝐈𝐉 𝐙𝐎𝐄𝐊𝐄𝐍 | 𝐒𝐄𝐂𝐑𝐄𝐓𝐀𝐑𝐄𝐒𝐒𝐄 / 𝐀𝐃𝐌𝐈𝐍𝐈𝐒𝐓𝐑𝐀𝐓𝐈𝐄𝐅 𝐌𝐄𝐃𝐄𝐖𝐄𝐑𝐊𝐄𝐑 👩🏼‍💻

    Voor een bedrijf in Ter-Apel zoeken wij een secretaresse/administratief medewerker die iedere dag van 10.00u tot 17.00u aan het werk is. Als secretaresse/administratief medewerker van dit bedrijf ben jij in het bezit van rijbewijs B, spreek je vloeiend & keurig Nederlands, ben jij minimaal in het bezit van een mavo diploma, ben jij stressbestendig, sociaal, leergierig, geduldig en heb jij verstand van social media. De werkzaamheden bestaan uit het beheren van de social media, beheer jij de mail, houd jij je bezig met het klantcontact (aanvragen van klanten bijv.), offertes, werkbonnen, facturen maken en versturen. Ook doe jij regelmatig boodschappen en houd jij het kantoor schoon.

    Ben jij leergierig en wil jij een fulltime baan bij een geweldige organisatie waar de werkzaamheden per dag verschillen? Zoek niet verder en solliciteer direct. Stuur je cv naar vacatures@starttowork.nl zodat wij direct contact met jou kunnen op opnemen.

  5. Deskundig Inventariseerder Asbest (DIA)

    Reacties uitgeschakeld voor Deskundig Inventariseerder Asbest (DIA)

    Voor een van onze opdrachtgevers zoeken wij een DIA voor 32-40 uur per week. Als DIA voer je zelfstandig inspecties uit in gebouwen en objecten naar de aanwezigheid van asbestverdachte materialen. Het is van belang dat je structureel en accuraat te werk gaat en goed overzicht weet te houden. Onze opdrachtgever is landelijk actief.

    Jij bent in het bezit van het persoonscertificaat DIA en beschikt over de nodige kennis met betrekking tot asbest. Indien je deze niet hebt, maar toch een bouwtechnische achtergrond hebt, krijg je de mogelijkheid om deze te behalen.

    Waar onze opdrachtgever naar vraagt

    • Je bent in het bezig van het persoonscertificaat DIA of je bent bereidt om deze te halen
    • Jij hebt minimaal een MBO denk- en werkniveau (bij voorkeur richting bouwkunde/(installatie)techniek
    • Rijbewijs B
    • Jij hebt affiniteit met de bouw, sloop en asbestbranche
    • Jij beheert de Nederlandse taal uitsteken in woord en geschrift

    Competenties

    • Jij werkt gestructureerd en nauwgezet volgens procedures
    • Jij bent handig met laptop/tablet en digitale apparatuur
    • Jij kunt goed communiceren
    • Jij bent zelfstandig en standvastig
    • Jij werkt (dagelijks) graag buiten op diverse locaties